Merhaba arkadaÅŸlar,
Bir forum sitem var ve hiti vs. çok az daha yolun başında yani. Ama son 2 gündür spam geliyor. Yabancı üyelik adları ve ona kayıtlı olan yabancı e-mailler ve açtıkları konular p*rn* ve iğrenç p*rn*da var içlerinde. Mecburen bunları elimle siliyorum hem üyeleri hem de açılan konuları. Sorum bunu nasıl önleyebilirim elimi sürmeden. Yardım ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
vbulletin'den anlayan ?
6
●539
- 10-10-2008, 18:15:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 10-10-2008, 18:17:36Üyeliği durdurulduüyelik alımınız grafik doğrulama ile mi ? eposta doğrulamanız var mı ?
bunların hepsine rağmen spam yapılıyorsa forum yöneticisinden o konuların açıldığı bölümün ayarlarını " Konu açmak moderatör onayı " (şuan panelden bakmadım fakat buna benzer bir yazı var) aktif ediniz.
edit :bu bahsettiğiniz eklenti 3.7.x serisinde mevcut zatenwebwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-10-2008, 18:26:08Evet grafik doğrulaması var, fakat e-posta onaylı değil. Ayrıca zaten sürümüm 3.7.1. @webwelet'in verdiği linkteki eklenti acaba sağlam mı yani daha spam gelir mi ? Gerçi kurup deniyeceğim ama bile birileri varsa daha iyi olur.
Eğer dedğiniz gibiyse öyle yaparım artık.webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-10-2008, 19:04:03genelde 193 ve 222 li iplerden geliyorlar bunları yasak listesine alabilirsin.