• 10-10-2008, 18:14:10
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Bir forum sitem var ve hiti vs. çok az daha yolun başında yani. Ama son 2 gündür spam geliyor. Yabancı üyelik adları ve ona kayıtlı olan yabancı e-mailler ve açtıkları konular p*rn* ve iğrenç p*rn*da var içlerinde. Mecburen bunları elimle siliyorum hem üyeleri hem de açılan konuları. Sorum bunu nasıl önleyebilirim elimi sürmeden. Yardım ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...
  • 10-10-2008, 18:15:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/vbulletin/238197-...highlight=spam
  • 10-10-2008, 18:17:36
    #3
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    üyelik alımınız grafik doğrulama ile mi ? eposta doğrulamanız var mı ?
    bunların hepsine rağmen spam yapılıyorsa forum yöneticisinden o konuların açıldığı bölümün ayarlarını " Konu açmak moderatör onayı " (şuan panelden bakmadım fakat buna benzer bir yazı var) aktif ediniz.

    edit :
    bu bahsettiÄŸiniz eklenti 3.7.x serisinde mevcut zaten
  • 10-10-2008, 18:21:59
    #4
    e-posta doğrulamasını yapınca iş kısa yoldan halloluyor zaten
  • 10-10-2008, 18:26:08
    #5
    Evet grafik doğrulaması var, fakat e-posta onaylı değil. Ayrıca zaten sürümüm 3.7.1. @webwelet'in verdiği linkteki eklenti acaba sağlam mı yani daha spam gelir mi ? Gerçi kurup deniyeceğim ama bile birileri varsa daha iyi olur.

    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-posta doğrulamasını yapınca iş kısa yoldan halloluyor zaten
    Eğer dedğiniz gibiyse öyle yaparım artık.
  • 10-10-2008, 18:29:57
    #6
    1 hafta e-posta onaylamasıyla kalsın. sonra kaldırın. bir süre gelmiyorlar
  • 10-10-2008, 19:04:03
    #7
    genelde 193 ve 222 li iplerden geliyorlar bunları yasak listesine alabilirsin.