Evet grafik doğrulaması var, fakat e-posta onaylı değil. Ayrıca zaten sürümüm 3.7.1. @webwelet'in verdiği linkteki eklenti acaba sağlam mı yani daha spam gelir mi ? Gerçi kurup deniyeceğim ama bile birileri varsa daha iyi olur.

webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-posta doğrulamasını yapınca iş kısa yoldan halloluyor zaten
Eğer dedğiniz gibiyse öyle yaparım artık.