üyelik alımınız grafik doğrulama ile mi ? eposta doğrulamanız var mı ?
bunların hepsine rağmen spam yapılıyorsa forum yöneticisinden o konuların açıldığı bölümün ayarlarını " Konu açmak moderatör onayı "
(şuan panelden bakmadım fakat buna benzer bir yazı var) aktif ediniz.
edit :
bu bahsettiğiniz eklenti 3.7.x serisinde mevcut zaten