Başlık belli hatasız elimde var herşeyi çalışıyor kaça satabilirim. Ücretsiz vericektim sabahtan beri 5-10 adet user istedim kimse vermedi . Bende saticam denendi. Bayilik herşeyi çalışıyor.Ne kadar eder ?
https://demo1.smmnoktasi.com
Elimde instabom v4.2 var
17
●413
- 25-06-2020, 02:55:08
- 25-06-2020, 02:59:31? Satmıyorum ki ne kadar eder diyorumozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2020, 03:04:39Muhtemelen W**** Açık Olmak Gerekirse Ederi Yoktur.semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
User konusuna gelicek olursak hocam forumda userin tanesini kuruşla satmaktalar kimse kimseye 1 - 2 user vermez Malesef 🤷 - 25-06-2020, 03:05:56Warezmi kaç gündür bunun ile uğraşıyorum. Neredeyse hata 0ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2020, 03:09:12O zaman Emeğinize Saygı Duyuyorum Hocam ☺️semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2020, 03:10:51❤️ Teşekkürler hocamozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2020, 03:17:17Üyeliği durdurulduhocam yönetim panelini bir alabilirmiyimsemihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildigim kadarıyla 4.2 değil bu ***** bulmuşsunuz
- 25-06-2020, 03:19:26Ben sağlamını topladım mobiltakipciyiz.com un.Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildigim kadarıyla 4.2 değil bu ***** bulmuşsunuz