semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Warezmi kaç gündür bunun ile uğraşıyorum. Neredeyse hata 0
hocam yönetim panelini bir alabilirmiyim bildigim kadarıyla 4.2 değil bu ***** bulmuşsunuz