Konu
Elimde instabom v4.2 var
25-06-2020, 03:04:39
#4
ozanx07
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
? Satmıyorum ki ne kadar eder diyorum
Muhtemelen W**** Açık Olmak Gerekirse Ederi Yoktur.
User konusuna gelicek olursak hocam forumda userin tanesini kuruşla satmaktalar kimse kimseye 1 - 2 user vermez Malesef 🤷