• 25-06-2020, 02:55:08
    #1
    Başlık belli hatasız elimde var herşeyi çalışıyor kaça satabilirim. Ücretsiz vericektim sabahtan beri 5-10 adet user istedim kimse vermedi . Bende saticam denendi. Bayilik herşeyi çalışıyor.Ne kadar eder ?

    https://demo1.smmnoktasi.com
  • 25-06-2020, 02:59:31
    #3
    ? Satmıyorum ki ne kadar eder diyorum
  • 25-06-2020, 03:04:39
    #4
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ? Satmıyorum ki ne kadar eder diyorum
    Muhtemelen W**** Açık Olmak Gerekirse Ederi Yoktur.
    User konusuna gelicek olursak hocam forumda userin tanesini kuruşla satmaktalar kimse kimseye 1 - 2 user vermez Malesef 🤷
  • 25-06-2020, 03:05:56
    #5
    ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen W**** Açık Olmak Gerekirse Ederi Yoktur.
    User konusuna gelicek olursak hocam forumda userin tanesini kuruşla satmaktalar kimse kimseye 1 - 2 user vermez Malesef 🤷
    Warezmi kaç gündür bunun ile uğraşıyorum. Neredeyse hata 0
  • 25-06-2020, 03:09:12
    #6
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Warezmi kaç gündür bunun ile uğraşıyorum. Neredeyse hata 0
    O zaman Emeğinize Saygı Duyuyorum Hocam ☺️
  • 25-06-2020, 03:10:51
    #7
    ozanx07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman Emeğinize Saygı Duyuyorum Hocam ☺️
    ❤️ Teşekkürler hocam
  • 25-06-2020, 03:17:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Warezmi kaç gündür bunun ile uğraşıyorum. Neredeyse hata 0
    hocam yönetim panelini bir alabilirmiyim bildigim kadarıyla 4.2 değil bu ***** bulmuşsunuz
  • 25-06-2020, 03:19:26
    #9
    Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yönetim panelini bir alabilirmiyim bildigim kadarıyla 4.2 değil bu ***** bulmuşsunuz
    Ben sağlamını topladım mobiltakipciyiz.com un.