• 29-09-2008, 00:32:54
    #1
    Arkadaşlar Sayyac da bir süredir dikkatimi çekiyor gece yarısına yakın veya gece yarısından sonra sayyac.com a ulaşamıyorum ve sitede o yüzden hafifden bir kasılma oluşuyor acaba sizde de oluyor mu boyle bir sorun
  • 29-09-2008, 00:34:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynı sorn bendede var.
  • 29-09-2008, 00:39:26
    #3
    sorun bende şu şekilde var. sitemde sayyac logosu gözükmüyor sadece ama sayyac.com a girebiliyorum. normalde sayyac logosu kasma yapıyordu bende iframe içine aldım artık kasmıyor
  • 29-09-2008, 00:40:39
    #4
    aynen hocam logoda gozukmuyor o iframe yontemini yazabilir misin hocam bizde faydalanalım
  • 29-09-2008, 00:45:58
    #5
    iframe kodu:

    Alıntı
    <IFRAME name="istatistikler" src="sitenizinadi.com/stat.html" width="160" height="185" scrolling="yes" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0"></IFRAME>
    kalın yaptığım yerleri editleyin ve sayyac kodu yerine koyun iframe kodunu.

    #####

    sonrada "stat.html" veya başka bir isim ile boş bir sayfa açıp içine sayyac kodunu koyun ve anadizine atın.

    bu kadar
  • 29-09-2008, 00:52:42
    #6
    sorunlarınız için r10 yerine Sayyac Forum kullanabilirsiniz.
  • 29-09-2008, 01:20:53
    #7
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunlarınız için r10 yerine Sayyac Forum kullanabilirsiniz.
    böyle bir yeri olduğunu bilmiyordum bilseydim oraya açardım.
  • 29-09-2008, 01:36:44
    #8
    gıcık oluyorum bu sistem oturana kadar çok rezillik çekeriz.
    onlinewebstat.com kullanmaya başladım, hem şifreli kimse görmüyor, hemde online kaç kişi var yazıyor, gayette kullanışlı.
    forumda konu varda test eden arkadaşlar var hemen hemen extreme gibi doğru sayıyor.
    Site satışıda yapacak olursam 3-5 screen çekerim olur biter.
    Sayyac ile ne uğraşacağım