gıcık oluyorum bu sistem oturana kadar çok rezillik çekeriz.
onlinewebstat.com kullanmaya başladım, hem şifreli kimse görmüyor, hemde online kaç kişi var yazıyor, gayette kullanışlı.
forumda konu varda test eden arkadaşlar var hemen hemen extreme gibi doğru sayıyor.
Site satışıda yapacak olursam 3-5 screen çekerim olur biter.
Sayyac ile ne uğraşacağım