Arkadaşlar Sayyac da bir süredir dikkatimi çekiyor gece yarısına yakın veya gece yarısından sonra sayyac.com a ulaşamıyorum ve sitede o yüzden hafifden bir kasılma oluşuyor acaba sizde de oluyor mu boyle bir sorun