• 26-09-2008, 02:17:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    internet yerine ps cafe açmanı tavsiye ederim
  • 26-09-2008, 02:33:53
    #11
    yaklaşık 1,5 senelik internet kafede çalışmışlığım var olay şudur işinin gerçekten arkasında durursan kazanırsın yani demek istediğim son çıkan oyunları,filmleri programları vs. yüklersen kazanırsın. Tabi bu belli bir süre sonra sıkıyor ve ilgilenmiyorsun bu durumdada kafe kendi haline kalıyor.

    İşin diğer bir yanı internet kafelerin giderleri çok arttı. Örneğin yeni açılacak bir kafeye ruhsat alabilmen için tüm makinalarının işletim sistemlerinin lisanslı olması lazım. Güvenlik kamerası kurulması zorunluluğu getirildi bu da artı bir masraf ayrıca son gelen düzenlemeye göre tib onaylı Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı adresindeki içerik filtrelerinden birini kurman gerekiyor. Client başı fiyat yıllık ortalama 190 Ytl (HandyCafe ücretsiz)

    İnternat kafe saat ücretleri benim çalıştığı yerde 3 seneden beri aynı 1 Ytl. Ama elektrik,dsl,vergisi falan filan her geçen gün artmakta.

    İçini kararttım gibi ama bu işi gerçekten iyi yapıp para kazananlarda var.

    Son olarak arkadaşımın dediği gibi ps cafe aç bu kadar uğraşma derdin yok
  • 26-09-2008, 02:36:49
    #12
    bu arada şehir neresi ?
  • 26-09-2008, 02:40:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her eve internet
    herkese internet...
    elbette ttnet...
    aydınlatıcı mı (:
    Her evde internet olsa da bir çok kişi özellikle 18 yaş altı gençler ve çocular internet kafeye gitmeden yapamıyorlar.gerek arkadaş çevresiyle takılmak gerekse evde anne babanın oyun vs gibi şeylere izin vermemesinden dolayı sürekli rağbet görüyor genç ve çocukalrdan.ve ben hafta sonu ve hergün saat 3-6 arası beykozda boş internet kafe bulamıyorum.

    ve 30 pc li bir kafe açsan her bilgisayar 3 saat çalışsa günlük ayda 3bin ytl kazanırsın.ve bu tür yerleri anacadde üzerine değilde arka sokaklara açtığın için kiralar da çok cazip oluyor.

    ayrıca haftasonları iddacılar da baya rağbet ediyorlar canlı sonuç vs takip etmek için

    nacizane bir tavsiye daha anadolu şehirlerinden birindeysen bulunduğun şehrin otogarında yoksa kesinlikle orayı tercih et.ama mesela yozgat gibi bir yerde bu dediğim tutmaz çünkü karanlık çöktü mü otogar kedi ve köpeklere kalıyor
  • 26-09-2008, 02:44:37
    #14
    karayelturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her evde internet olsa da bir çok kişi özellikle 18 yaş altı gençler ve çocular internet kafeye gitmeden yapamıyorlar.gerek arkadaş çevresiyle takılmak gerekse evde anne babanın oyun vs gibi şeylere izin vermemesinden dolayı sürekli rağbet görüyor genç ve çocukalrdan.ve ben hafta sonu ve hergün saat 3-6 arası beykozda boş internet kafe bulamıyorum.
    ve 30 pc li bir kafe açsan her bilgisayar 3 saat çalışsa günlük ayda 3bin ytl kazanırsın.ve bu tür yerleri anacadde üzerine değilde arka sokaklara açtığın için kiralar da çok cazip oluyor.
    ayrıca haftasonları iddacılar da baya rağbet ediyorlar canlı sonuç vs takip etmek için
    Masrafları o 3 k'dan çıkart bakalım bi
  • 26-09-2008, 02:46:22
    #15
    İnternet cafe işi çekilmez, sürekli çoluk çocuk sesi var. Adam karşı makineden diğerine küfür ediyor daha ne diyim. Bencede ps cafe aç.
  • 26-09-2008, 02:47:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masrafları o 3 k'dan çıkart bakalım bi
    istanbul ankara bilmiyorum ama diğer şehirlerde masrafları çıkarsan bile benim öğretmen maaşımdan çok kazanacağı kesin


    benim liseyi 5 senede bitiren bir arkadaşım var.kasabada kahvehanesi var bunun.kafası çalışmadığı için beş kuruş kazanamıyordu.ama bir kaç kişinin gazıyla kahveye 3 pc aldı bekodan hem de fi tarihinden kalma modellerden almış.yazın dediği şu:çay satmayı kaldıracağım okeyi de yasaklayacağım, 5 bilgisayar daha alacağım.
  • 26-09-2008, 03:00:59
    #17
    PS kafe aç bencede.. Ciddi iyi paralar kaldırıyorlar.

    Geçen arkadaşlarla gittik 5 saat civarı oynadık , 3 kişi 37 lira para ödedik. 8-10 makinan olsa günde bizim gibi 2-3 müşteri bağlasan tamamdır
  • 26-09-2008, 03:06:15
    #18
    internetten oynuyorum, en kral pc yi topladım her oyunu en son sistem oynuyorum, ama yinede cafe de oynanan oyun zevkini , hele o dandik makinalarda ki zevki alamıyorsun


    Ancak bu saatten sonra cafe işi düşüş şeklinde ilerler ve belirli bir seviyede hep kalır, bence...