Masrafları o 3 k'dan çıkart bakalım bi
istanbul ankara bilmiyorum ama diğer şehirlerde masrafları çıkarsan bile benim öğretmen maaşımdan çok kazanacağı kesin
benim liseyi 5 senede bitiren bir arkadaşım var.kasabada kahvehanesi var bunun.kafası çalışmadığı için beş kuruş kazanamıyordu.ama bir kaç kişinin gazıyla kahveye 3 pc aldı bekodan hem de fi tarihinden kalma modellerden almış.yazın dediği şu:çay satmayı kaldıracağım okeyi de yasaklayacağım, 5 bilgisayar daha alacağım.