İnternet cafe açsam ?
38
●4.906
- 26-09-2008, 09:34:21inernet cafe örnek veriyorum internet cafe açtın işlek bir yerde telekomun şart koştuğu filtre programını kullanmak zorundasın yoksa ruhsat yanar tükan kitlenir ciddiyim.Örnek cafeci arkadaşlar bilir akınsoft Tib onaylı filtreleme programı domainde x olsun site açılmıyor ve sende açamıyorsun he bunu koymaz isem ne olur valla gözünün yaşına bakmadan kapatırlar.Ps cafe demişiniz ama pc kafeler yasak yani sen gidip ps kafe için ruhsat alamazsın vermezler olsa biz istanbul mköy gibi b.dere caddesinde bir arkadaş var onlar koyardı değilmi? İnternet cafe olayı öldü 1 sene yaşat yaşamaz ama bu işte büyük oynar isen kazanırsın örnek olarak konya da asker idim orad yerler vardı 500 makina filan işte parayı öyle kırarsın bir cafe açsan maliyet nerden baksan ruhsat pc şu bu 30 bin Ytl. bence bir kez daha düşün eğer bundan 7 8 sene önce yapmış olsaydın iyi para kırardın ama artık her evde cafe var örnek olarak şuan çoğu cafede Türk Telekom iletişim başkanlığı onaylı filtre programı var ve olmak zorunda bu porgramın merkezi ankara yada her nere ise yasak domainler oraya ekleniyor senin müşteriin siteye girdi ekran şöyle girmeye çalıştığınız site cafe programı tarafından engellenmiştir.Sen bir şey yapamıyorsun çünkü direkr kontrol ankara yada merkez nere ise bu akonsoftte böle ve diğer cafe programlarıda böle.Bir insan cafeye niye gider video izler cv yapar çıktı alır sörf yapar eğer bu cafe programları video sitelerini engelliyor ise sen ne yapabilirsin.Örnek olarak bir abimiz var gazeteci bakın sitesi www.ixtanbul.com İstanbul - Mköy gibi bir yerde bu adam cafeden sitesine giremiyor üstelik arkadaşımın 5 yıllık müşterisi bence iyi düşünmelisin.Cafeciliği öldürüyorlar.Ha arkadaşın geliri ne günlük düşün mköy gibi bir yerde
Kira:2.000 ytl
su: 70 ytl
Elektirik:200 - 300 Ytl
Doğalgaz (kış): 200 - 300 Ytl
Pc adet: 32
İnternet: 2 adet 4 mb 170 YTl
günlük kazanç 200 Ytl (en fazla) düşün taşın gelen zamlar müşteri düşüklüğü ki bu rakam 2 sayılı haneye bile düşüyor tabi bu Mköy kolay gelsin.Bu arada antalyada akrabam var 15 pcli cafesi var oda aynı durumda. - 26-09-2008, 09:35:06Bulunduğun yerdeki halka hitap edeceksen çok yersiz olur çünkü artık bilgisayarı olmayan ev kalmadı nerdeyse ve herkes bi şekilde internet ediniyor evine ( komşudan kablo çekiyo , şifresiz kablosuz ağlara bağlanıyor )
Eğer ki internet kafe açacaksan şu kriteri göz önünde bulundur;
Evinden uzak ve yanına bilgisayarını getirememiş , getiremeyecek ya da getirse bile internet bağlantısı bulamayacak kişilere hitap edeceksin
Kimdir bu kişiler :
1- asker
2- öğrenci ( yurtta kalanlar )
3- il dışına çalışmaya gelmiş olanlar
4- yakın zamanda tahin bekleyen ( polis , uzman çavuş vb )
Yukarıdaki kişilerin erişebileceği bir yere ve eğer orada daha önceden bir İNTERNET KAFE yok ise açman biraz mantıklı görünebilir ancak mahallede internet kafe işi yapıp yakın oturan kişilere iş yapma devri ÇOKTAN BİTTİ
Ayrıca bir diğer konu ise TEKNİK BİLGİYE sahip olman çünkü kendi bilgisayar sorunlarını kendin gideremeyeceksen , ağındaki problemleri çözemeyeceksen , gelen giden müşteriyle ilgilenemeyeceksen kazandığın tüm para anlaştığın BİLGİSAYAR FİRMASINA ve ÇALIŞTIRDIĞIN ELEMANA gidecektir sadece 1 maaş kadar para kazanacaksındır.
Bu durumda da ilerleyen zamanlarda bilgisayarlarını yenileyemeyecek ve haliyle pek fazla tutunamayacaksındır.
Amacım hevesini kursağında bırakmak ya da soğutmak değil ama internet kafe için bağlayacağın paraya 2 araba al ver bir RENT A CAR a çalışsın... - 26-09-2008, 10:20:21bircanc Telekom bunu şart koşuyor yani bu Tib dedikleri standart yönetimi sadece bir yerde Tib Türk telekom iletişim başkanlığı veritabanı standart sana yani cafeciye göz açtırmamak olay bu arkadaşım hani isyan ediyosun harbiden eğer bu işin içindeysen handycafe easycafe falan bunların hepsi bu filtre programını kullanmak zorunda yani yaptıkları programın içine telekomun ön gördüğü o filtreyi entegre etmek ki telekomda istediği gibi at koştursun cafeler batsın adamların niyeti bu
- 26-09-2008, 10:31:00supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum kullanmak zorundasın ama handycafeninde tib onaylı filtre programı var.Onda güvenli siteler bölümü var oraya site adresini yazarak erişimi sağlayabiliyorsun.Örnek olarak mynetin magazin haberlerinde çoğunluğunda p_orno kaseti çıktı, şunun sek_s hayatı böyle, bilmem hangi manken üstsüz yakalandı. Ee durum böyle olunca adam mynete girip haber okuyamayacak mı? İşte bunlar için güvenilir siteler bölümü var.
Tabi bu anlattıklarım handycafe filtre programı için Akınsoftu bilemeyeceğim. - 26-09-2008, 11:18:58vallahı arkadasım nerde olursan ol şuanda internet kafe acmak oldukca riskli birşey başka şeylerede yatırım yapabılırsın eskiden ben kendşm dıyordum bir kafe acsam sırtım yere gelmez amaaaaa amaa şimdi acmak cok buyuk hata olur neden her evde internet var ayrıca pc fiyatları oldukca düştü sıfır pc 500 ytl satan var hesap et sen saati 2 ytl den hesaplıyorsun ancak evdeki hesap carsıya uymazsa yatırım yaptıgın parana yazık olur tavsıye etmem adsl gelmeden once boyle bır işe kalkışsaydın o zaman paraya para demezdın