vallahı arkadasım nerde olursan ol şuanda internet kafe acmak oldukca riskli birşey başka şeylerede yatırım yapabılırsın eskiden ben kendşm dıyordum bir kafe acsam sırtım yere gelmez amaaaaa amaa şimdi acmak cok buyuk hata olur neden her evde internet var ayrıca pc fiyatları oldukca düştü sıfır pc 500 ytl satan var hesap et sen saati 2 ytl den hesaplıyorsun ancak evdeki hesap carsıya uymazsa yatırım yaptıgın parana yazık olur tavsıye etmem adsl gelmeden once boyle bır işe kalkışsaydın o zaman paraya para demezdın