reddii.org/traffic/ft04new/index.php?47936dtytYdaaaa frame verilmiş , site açılmadığından içinde ne oldugunu bilmiyorum.
Format atmakla , 2 satır js packer kodunu silmekle sorun çözülmez , fişlenmeye devam edersiniz.
Sitemde Trojanmı var ?
11
●728
- 12-09-2008, 15:46:03Abi sana tavsiyem,
Virüsü nasıl temizlersen temizlede, hostcunda ilgilenebilir.
Sen gene ucuz atlatmışsın, benim pc den server'a bi virüs girsin, siteyi kaç defa kurduysam nafile bu işi bırakmayı düşündüm hatta yarım-bi saatliğine bıraktım.
Ama hostcu saolsun adam ne yapıp edip o virüsü buldu temizledi.
Siteyi kurduk 1400 mesajda sildik çok acı çektim yaa
ALLAH'a şükür şu anda bomba gibi - 21-09-2008, 17:54:41peki önerin nedir paşamZeberuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

