Abi sana tavsiyem,
Virüsü nasıl temizlersen temizlede, hostcunda ilgilenebilir.
Sen gene ucuz atlatmışsın, benim pc den server'a bi virüs girsin, siteyi kaç defa kurduysam nafile bu işi bırakmayı düşündüm hatta yarım-bi saatliğine bıraktım.
Ama hostcu saolsun adam ne yapıp edip o virüsü buldu temizledi.
Siteyi kurduk 1400 mesajda sildik çok acı çektim yaa
ALLAH'a şükür şu anda bomba gibi