ZeberuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reddii.org/traffic/ft04new/index.php?47936dtytYdaaaa frame verilmiş , site açılmadığından içinde ne oldugunu bilmiyorum.
Format atmakla , 2 satır js packer kodunu silmekle sorun çözülmez , fişlenmeye devam edersiniz.
peki önerin nedir paşam