Bu sizdede oluyomu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu sizdede oluyomu
3
●
419
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu sizdede oluyomu
21-10-2006, 19:07:42
#1
Cem1
arkadaşlar mehmet dinç diye biri msndemde ekli ne zaman selam derse hata raporu geliyor bende engelledim onu sizce neden oluyor adres
<mehmet_dinc_1905@hotmail.com>
bunu almak için tekrar açtım msem hata verip yine kapandı
21-10-2006, 19:27:49
#2
morfeyus
Bir ugursuzluk var o zman O msn dE
21-10-2006, 19:52:54
#3
Cem1
Alıntı
Bir ugursuzluk var o zman O msn dE
adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A
21-10-2006, 20:01:04
#4
morfeyus
üye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A
Adamı Çagır Gidip Dövelim Kurtulmanın Yolu Bu.Sonrada Bize Derler ki Vatan Kahramanları
Forsumuzda Olur
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler