• 21-10-2006, 19:07:42
    #1
    arkadaşlar mehmet dinç diye biri msndemde ekli ne zaman selam derse hata raporu geliyor bende engelledim onu sizce neden oluyor adres
    <mehmet_dinc_1905@hotmail.com>

    bunu almak için tekrar açtım msem hata verip yine kapandı
  • 21-10-2006, 19:27:49
    #2
    Bir ugursuzluk var o zman O msn dE
  • 21-10-2006, 19:52:54
    #3
    Alıntı
    Bir ugursuzluk var o zman O msn dE
    adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A
  • 21-10-2006, 20:01:04
    #4
    üye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A
    Adamı Çagır Gidip Dövelim Kurtulmanın Yolu Bu.Sonrada Bize Derler ki Vatan Kahramanları Forsumuzda Olur