üye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A
Adamı Çagır Gidip Dövelim Kurtulmanın Yolu Bu.Sonrada Bize Derler ki Vatan Kahramanları Forsumuzda Olur