Konu
Bu sizdede oluyomu
21-10-2006, 20:01:04
#4
morfeyus
üye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A
Adamı Çagır Gidip Dövelim Kurtulmanın Yolu Bu.Sonrada Bize Derler ki Vatan Kahramanları
Forsumuzda Olur