Konu
Bu sizdede oluyomu
21-10-2006, 19:52:54
#3
Cem1
Alıntı
Bir ugursuzluk var o zman O msn dE
adamı dövecem valla selam yolluodu msn yallah keşke bende öyle olsam :A