• 02-09-2008, 12:59:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Ben yeni bilgisayarıma internet explorer 7 kurdum sitelerime girerken bazı sorunlar yaşadım tema bozulması gibi vs. ama int. explorer 6 kullanırken hiç bir sorun yoktu daha acaba kodmu eklemem lazım sitelerime uyumlu hale getirmek için
  • 02-09-2008, 14:12:53
    #2
    piyanist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Ben yeni bilgisayarıma internet explorer 7 kurdum sitelerime girerken bazı sorunlar yaşadım tema bozulması gibi vs. ama int. explorer 6 kullanırken hiç bir sorun yoktu daha acaba kodmu eklemem lazım sitelerime uyumlu hale getirmek için
    Site/tasarım oluştururken IETester programını kullan. IE kendi arasındaki sürümlerinde farklılıklar olabiliyor. Ayrıca diğer browserlerde de dene. Opera, firefox vs.