Arkadaşlar Ben yeni bilgisayarıma internet explorer 7 kurdum sitelerime girerken bazı sorunlar yaşadım tema bozulması gibi vs. ama int. explorer 6 kullanırken hiç bir sorun yoktu daha acaba kodmu eklemem lazım sitelerime uyumlu hale getirmek için