Arkadaşlar Ben yeni bilgisayarıma internet explorer 7 kurdum sitelerime girerken bazı sorunlar yaşadım tema bozulması gibi vs. ama int. explorer 6 kullanırken hiç bir sorun yoktu daha acaba kodmu eklemem lazım sitelerime uyumlu hale getirmek için
Site/tasarım oluştururken
IETester programını kullan. IE kendi arasındaki sürümlerinde farklılıklar olabiliyor. Ayrıca diğer browserlerde de dene. Opera, firefox vs.