• 30-08-2008, 23:27:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir vBulletin forum'um var, subdomain açıp joomla kurmak istiyorum. Sizce aynı database i kullansam ileride sorun yaşarmıyım. Yada daha sonra database 'den joomla yı kaldırma gibi bir şansım olurmu? Tek database hakkım olduğu için malesef farklı bir database oluşturamıyorum?
  • 31-08-2008, 01:35:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tabiki aynı databsede istediğin kadar forum, portl, cms kurabilir, kullanırsın..

    Sadece ön ekelri değişik olsun yeter, örneiğin;

    joomla_home
    vb_forum
    phpbb_forum
    cms_portal

    diye yzlerce şeyi aynı dbde saklayabilirsin hiçbir sorun olmaz.
  • 31-08-2008, 02:48:18
    #3
    Birden fazla site aynı db'de olacaksa prefix ayarlarını birbirinden farklı yapmanız yeterlidir.
    Prefix tablolarda tablo isimlerinden önce kullanılan db'leri birbirinden ayıran kısa isimlerdir.
    Örneğin.
    Wordpres için wp_tablolar
    IPB için ibf_tablolar

    Prefix kullanılan tabloları ve db'yi silmek kolay olacaktır.
    Kullanımda sorun çıkmaz.
  • 31-08-2008, 04:39:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim arkadaşlar şimdi içim rahat
  • 31-08-2008, 12:30:36
    #5
    arkadaşların dediği gibi ön ekler farklı olsun. ikisini entegre etmeyi düşünürsen sorun da olmaz sanırım
  • 31-08-2008, 20:54:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    buarada ön ek ile prefix aynı şeyler aklın akrışmasın dostum biri orjinal ingilizcesi biri Türkçesi
  • 02-09-2008, 21:56:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buarada ön ek ile prefix aynı şeyler aklın akrışmasın dostum biri orjinal ingilizcesi biri Türkçesi
    teşekkürler