Arkadaşlar bir vBulletin forum'um var, subdomain açıp joomla kurmak istiyorum. Sizce aynı database i kullansam ileride sorun yaşarmıyım. Yada daha sonra database 'den joomla yı kaldırma gibi bir şansım olurmu? Tek database hakkım olduğu için malesef farklı bir database oluşturamıyorum?