• 22-08-2008, 23:42:17
    #1
    Selam arkadaşlar,
    Elimde 1.5 gb'lık bi' dosya var. Ben bu dosyayı mail yolu ile bi'kaç kişiye yollamam gerekiyor. Gmail'i fazla kullanmadım o yüzden de bilmiyorum; her mail yollayışımda dosyayı tekrar tekrar upload etmem mi gerekiyor acaba? Yoksa bi' kolay yolu var mı?
  • 22-08-2008, 23:46:06
    #2
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Rarı 5 kat daha fazla sıkıştıran bir program vardı. Unuttum şimdi adını iyimi..
  • 22-08-2008, 23:48:27
    #3
    birincisi o dosyayı yüklemesi bayağı bir dakika alır.İkincisi evet çok sayıda kişiye gönderebilirsin araya , (virgül koy )

    Örneğin kime kısmına : <posta@adresi1.com>, <posta@adresi2.com>, <posta@adresi3.com>,

    Şeklinde..
  • 22-08-2008, 23:50:25
    #4
    Dakikayı geçtim saatler sürer biliyorum fakat ben mailleri aynı anda yollamayacağım. Mesela bi' kişiye bugün yolluyorsam diğerine 2-3 gün sonra yollayacağım.
  • 22-08-2008, 23:52:06
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    O zaman maili kendine at ve kendi hesabına yuklensin dosya ve mesajı düzenleyerek istediğin mail adresine reply et..
  • 22-08-2008, 23:58:16
    #6
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman maili kendine at ve kendi hesabına yuklensin dosya ve mesajı düzenleyerek istediğin mail adresine reply et..
    Yönlendir kısmından mı başkalarına yollayacağım?
  • 22-08-2008, 23:59:25
    #7
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    aynen..
  • 23-08-2008, 00:02:43
    #8
    Teşekkür ederim, repini yolladım.
  • 23-08-2008, 00:05:28
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rarı 5 kat daha fazla sıkıştıran bir program vardı. Unuttum şimdi adını iyimi..
    7-Zip