Selam arkadaşlar,
Elimde 1.5 gb'lık bi' dosya var. Ben bu dosyayı mail yolu ile bi'kaç kişiye yollamam gerekiyor. Gmail'i fazla kullanmadım o yüzden de bilmiyorum; her mail yollayışımda dosyayı tekrar tekrar upload etmem mi gerekiyor acaba? Yoksa bi' kolay yolu var mı?
Gmail hakkında ufak bi' soru
20
●1.188
- 22-08-2008, 23:58:16Yönlendir kısmından mı başkalarına yollayacağım?Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2008, 00:05:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.7-ZipHagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
