Selam arkadaşlar,
Elimde 1.5 gb'lık bi' dosya var. Ben bu dosyayı mail yolu ile bi'kaç kişiye yollamam gerekiyor. Gmail'i fazla kullanmadım o yüzden de bilmiyorum; her mail yollayışımda dosyayı tekrar tekrar upload etmem mi gerekiyor acaba? Yoksa bi' kolay yolu var mı?