• 23-08-2008, 00:07:46
    #10
    Gmail 30 mb dan yüksek boyutlu dosyaları EK olarak kabul ediyor mu ?

    Bildiğim kadarı ile hayır.
  • 23-08-2008, 00:09:04
    #11
    şimdi yine baktım 30 değil 20 mb mış

    üzgünüm Maximum attachment size - Help Center
  • 23-08-2008, 00:18:58
    #12
    İlginç ya. Ne diye 7 gb alan veriyorlar o zaman
  • 23-08-2008, 00:19:58
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ancak dosyaları bölmelisin. En fazla 10mb alıyor sanırım gmail.
  • 23-08-2008, 00:25:02
    #14
    at bi hosta ordan link ver sende mübarek
    maille 1,5 gb
    yani gerek yok eşşeğin şeyine su kaçırmaya ki
  • 23-08-2008, 00:29:58
    #15
    Öyle yapçam artık 100-200 gb trafik gider
  • 23-08-2008, 00:33:51
    #16
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle yapçam artık 100-200 gb trafik gider
    gitmeyen mail, harab olan sinirden
    giden ama 100 gb harcayan mail yeğdir.
  • 23-08-2008, 00:34:53
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle yapçam artık 100-200 gb trafik gider
    rapidshare.com kullanabilirsin..
  • 23-08-2008, 00:36:29
    #18
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rapidshare.com kullanabilirsin..
    1.5 - 2 gb hocam
    @haymac: doğru diyorsun cana gelceğine mala gelsin