PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zendeske kayıt oldum direk trial versiyondan başlattı 13 günum kalmıs
13 gün sonunda ücretli paketi almaz isem free versiyonamı geçiş yapıyorum?
çok değişmiş bunların arayüzleri eskiden kullanıyordum