NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zendeske kayıt oldum direk trial versiyondan başlattı 13 günum kalmıs

13 gün sonunda ücretli paketi almaz isem free versiyonamı geçiş yapıyorum?

çok değişmiş bunların arayüzleri eskiden kullanıyordum
Free versiyonda da herşey mevcut sadece tek kullanıcı veriyor oda gereksiz zaten.