PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet.

zendeske kayıt oldum direk trial versiyondan başlattı 13 günum kalmıs

13 gün sonunda ücretli paketi almaz isem free versiyonamı geçiş yapıyorum?

çok değişmiş bunların arayüzleri eskiden kullanıyordum