• 19-08-2008, 16:10:32
    #10
    ForumTR A.Ş. yazısını hatırladıkça gülesim geliyo

    koskoca Vbulletin'e kendi yazılımımız demişlerdi ya

    hikaye.frmtr.com
  • 19-08-2008, 16:12:11
    #11
    Beni ilgilendirmez
  • 19-08-2008, 16:37:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Frmtr benim olmadıktan sonra banane yeni halinden
  • 19-08-2008, 16:39:04
    #13
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ForumTR A.Ş. yazısını hatırladıkça gülesim geliyo

    koskoca Vbulletin'e kendi yazılımımız demişlerdi ya

    hikaye.frmtr.com
    aynen
  • 19-08-2008, 16:45:57
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    frmtr ortalikta buldugu scriptleri subdomain yapip ilerliyor galiba.durun sunlara pr check scripti gondereyim prcheck.frmtr.com yapsinlar.

    Ayrica kullandigi video scriptinin sahibini taniyorum.bi ilgilensin : )
  • 19-08-2008, 16:55:10
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yıllardır bu forumdayım gördüğüm bariz bir olay var,
    Şu forumda nedense büyük bir çoğunluk frmtr yı sevmıyor, sorun nedır acaba adamın Türkiye'nın en buyuk forumlarından bırısı olması mı ne zaman konusu açılsa herkes dalga geçıyor dalga geçen o kadar ınsanın boyle bır forumu yok olsa bılırdık zaten !!!
    Reklam alımı için buraya konusu açıldı mıllet dalga geçtı o gun bugundur gelmıyordur heralde buraya ben olsam bende gelmezdım,
    Büyük olanı çekememe gibi bir sorunumuz var...
    Forumun geçmişine bakın nerden nereye gelmış,
    Lisansı ıptal edılmış geri almış
    domaınlerı banlanmış yenıden açmış
    gunluk 300.000 tekılı olmuş
    Türkiye'den boyle bır forum çıkmış dunyada temsıl edıyor senı uye sayısı ıle post sayısı ıle kımse aferım demıyorda herkes yok çocuk forumu yok geyık muhabbetı yok şu yok bu. Ben olayı kıskanma veya çekmemezlık olarak goruyorum başka bir şey değil...
  • 19-08-2008, 17:00:42
    #16
    forumtr degilde forumlardan nefret ediyorum ben sahsen.

    Ama forumtr sevmeme nedenlerini sayacak olursam

    Cok cakallıklar yapmasi
    uyeleri surekli kandirip cesitli sekilde para kazanmasi
    En iyi sebep : kendilerini herkezden ustun gormeleri
    Vbulletin script yazmalari : )
    Aldiklari scriptlerde lisans ihlali yapmalari
    vakit olsada saysam...
  • 19-08-2008, 17:02:06
    #17
    Misafir
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır bu forumdayım gördüğüm bariz bir olay var,
    Şu forumda nedense büyük bir çoğunluk frmtr yı sevmıyor, sorun nedır acaba adamın Türkiye'nın en buyuk forumlarından bırısı olması mı ne zaman konusu açılsa herkes dalga geçıyor dalga geçen o kadar ınsanın boyle bır forumu yok olsa bılırdık zaten !!!
    Reklam alımı için buraya konusu açıldı mıllet dalga geçtı o gun bugundur gelmıyordur heralde buraya ben olsam bende gelmezdım,
    Büyük olanı çekememe gibi bir sorunumuz var...
    Forumun geçmişine bakın nerden nereye gelmış,
    Lisansı ıptal edılmış geri almış
    domaınlerı banlanmış yenıden açmış
    gunluk 300.000 tekılı olmuş
    Türkiye'den boyle bır forum çıkmış dunyada temsıl edıyor senı uye sayısı ıle post sayısı ıle kımse aferım demıyorda herkes yok çocuk forumu yok geyık muhabbetı yok şu yok bu. Ben olayı kıskanma veya çekmemezlık olarak goruyorum başka bir şey değil...
    evet bir forumtr yi kıskanıyoruz bu yüzden kıskançlıktan çatlayabiliriz.Forumtr gibi elit ve dünyanın en kaliteli forumu yüzünden geceleri uyuyamıyoruz.

    O yüzdendirki bu tip bir konunun " Webmaster Genel konular sorunlar" bölgesinde yer alması bizde kompleks yaratıyor.Ve bu yüzden bu konuyu kitliyoruz.