forumtr degilde forumlardan nefret ediyorum ben sahsen.

Ama forumtr sevmeme nedenlerini sayacak olursam

Cok cakallıklar yapmasi
uyeleri surekli kandirip cesitli sekilde para kazanmasi
En iyi sebep : kendilerini herkezden ustun gormeleri
Vbulletin script yazmalari : )
Aldiklari scriptlerde lisans ihlali yapmalari
vakit olsada saysam...