Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
forumtr degilde forumlardan nefret ediyorum ben sahsen.
Ama forumtr sevmeme nedenlerini sayacak olursam
Cok cakallıklar yapmasi
uyeleri surekli kandirip cesitli sekilde para kazanmasi
En iyi sebep : kendilerini herkezden ustun gormeleri
Vbulletin script yazmalari : )
Aldiklari scriptlerde lisans ihlali yapmalari
vakit olsada saysam...