Yıllardır bu forumdayım gördüğüm bariz bir olay var,
Şu forumda nedense büyük bir çoğunluk frmtr yı sevmıyor, sorun nedır acaba adamın Türkiye'nın en buyuk forumlarından bırısı olması mı ne zaman konusu açılsa herkes dalga geçıyor dalga geçen o kadar ınsanın boyle bır forumu yok olsa bılırdık zaten !!!
Reklam alımı için buraya konusu açıldı mıllet dalga geçtı o gun bugundur gelmıyordur heralde buraya ben olsam bende gelmezdım,
Büyük olanı çekememe gibi bir sorunumuz var...
Forumun geçmişine bakın nerden nereye gelmış,
Lisansı ıptal edılmış geri almış
domaınlerı banlanmış yenıden açmış
gunluk 300.000 tekılı olmuş
Türkiye'den boyle bır forum çıkmış dunyada temsıl edıyor senı uye sayısı ıle post sayısı ıle kımse aferım demıyorda herkes yok çocuk forumu yok geyık muhabbetı yok şu yok bu. Ben olayı kıskanma veya çekmemezlık olarak goruyorum başka bir şey değil...