bende alabilirmiyim varsa birisinde.
php konusunda orda baya uzman var.
ceviz.net davetiye
27
●2.009
- 18-03-2007, 12:22:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben direk girdim kayıt oldum ? şimdi.
- 18-03-2007, 12:58:54Mesaj yazman için davet gerekli .Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ceviz.net'te burasıda çok güzel. fakat ceviz biraz daha prof. - 18-03-2007, 15:56:41hangi bölümler için gerekli ? ben msj da yazdımKaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

http://forum.ceviz.net/ucretsiz-goru....html?p=280284
en sondaki bnm
- 18-03-2007, 16:01:47MisafirFatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin abuk subuk dediğin yerdeki en az %60 kullanıcı coder.Gri kalanlarda atılımcı saygılı karakterli ve seviyeli.
Ceviz.net bugün türkiyede örnek alınacak bir oluşumdur.Bugüne kadar çok nadir saçma sapan insanlar gördüm orda.
Davetiye sistemi yok zaten orda dahada gelişmiş.
Oraya kayıtlı bir kullanıcı bir konu altında ben şuanda üyeliği aktif olmamış şu insana kefilim o insan şu bilgilere sahip diye bilgilendirme yaparak daha sonra adminler gerek görürseler onaylıyorlar.
Adamlar herkesi almak istemiyorlar.Belirli bir akademik seviyeleri var.
Buda gayet normal.
Tabiki r10 ile kıyaslamakda çok yanlış.R10 Herkesi içine alabiliyor.Herkese hitap edebilecek bir yapısı var.İkisinin kulvarları çok farklı.
yazarken 2 kez düşünelim.