Ödeme Aracı Kuruluşlar
20
●1.443
- 01-10-2019, 16:31:34vergi levham var. WEEPAY BU DURUMDA daha mantıklı görünüyor. Aylık 30.000 ciro sanırım zor ilk etapta ama %3.65 oran ve ertesi gün ödeme yeterince cezbedici. Az önce mail attım belki daha düşük teklif edebilirler. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için.WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2019, 16:32:51Hocam açıkcası benim için komisyon oranının önemi yok sattığım ürünlerin fiyatı binlerce lira olmadığı icin orana takılıp kalmıyorum.Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela shopier'in mağazası ürün listelemek için daha çok hoşuma gidiyor weepay ise ertesi gün ödeme yapıyor. Duruma göre ikisini kullanıyorum genellikle.
Sopsy dediğiniz gibi müşteri siparişini onayladıktan sonra başlatıyor işlemleri o konuyu bende dezavantaj gorüyorum. - 01-10-2019, 23:46:18www.mobilsube.com.tr kullanıyoruz instagram mağazasındaki satışlar için bir bakın isterseniz. api sistemi de var
www.shopier.com var oda aynı şartlarda bir firma. bir ara çalıştık müşterimiz için ama sebepsiz yere sadece mail adresi değiştirdiği için hesap kapattılar.
www.bakiyem.com diye bir firma var. onun da güzel özellikleri var.
ayrıca bir paym.es de kullanıyoruz bazen müşterimiz için çok kullanışlı oda. özellikle link ile satışlarda. ama mağaza oluşturmak api kullanmak istiyorsanız mobil şube veya shopier işinizi görür.
vergi levhanız varsa esnekpos.com ve moka.com ile de bir görüşün. ama ben hızlı çözüm istiyorum diyorsanız yukarıdaki örnekler var - 02-10-2019, 00:12:41Merhabalar;Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Link bazlı ödeme almak isterseniz hemen https://Paym.es adresini ziyaret ederek, R10'a özel %2.99 ödeme komisyonu fırsatımızdan yararlanarak yurtiçi, yurtdışı fark etmeksizin ödeme alabilirsiniz.
Kurumsal olarak Api ve/veya tahsilat paneli ile ödeme almak isterseniz, https://kurumsal.paym.es/ adresinden başvuru yapabilirsiniz. Cironuz ve satışını yaptığınız ürün/hizmetin risk incelemesi yapılıp, kurumsal satış temsilcisi arkadaşlarımız özel komisyon oranı ve haftalık ödeme günü sayısı iletilecektir.
Şimdiden bol kazançlar dileriz 🚀 - 02-10-2019, 10:16:25woocommerce eklenti mevcut mu? risk olayını anlayamadım zaten. Abi e ticaret işinde bana ödeme yapacak ben ürününü kargoya vereceğim. Nedir bu risk olarak adlandırdığınız şey.Paymes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2020, 18:10:56Zamanında ilk eticaret olaylarına girdiğimde bende çok araştırmıştım. Pek bi bilgide bulamamıştım deneme yoluyla bir çok firmayı tanıdım
tecrübelerim aşağıdaki gibidir.
Sırasıyla kullanmış olduğum ödeme aracı kurumlar
paytr ertesi gün ödeme ( sistem entegrasyon destek sorunsuz, mobil uygulama ile ödeme olsa süper olurdu ama yok)
moka ertesi gün ödeme ( sistem entegrasyon destek sorunsuz, paneli biraz sade pek bi özellik yok gbi, mobil ödeme içinde uygulama yenileniyor dediler ama 2 ay oldu hala mobıl odeme yok)
param turk pos (ertesi gün ödeme , 3 gün blokeli ödeme şrkete göre teklif sunuyorlar, uygulamaları panelı , mobıl odeme alma var, destek ıyı )
ipara ( 3 gün ödeme, entegrasyon çok başaralı değil, destek sorunu yaşamadık, mobil ödeme alma yok)
öde.al ( pratik mobilödeme almak için kullanılabilir web site için sanal pos yok )
bu zmn a kadar çalıştığım ödeme aracı kuruluşlardan alabildiğim en düşün oran tek çekim
0.99 mayıs a kadar sonrası için ise 1,20 ama kampanya şuanki şartlardan dolayı uzatılabilirmiş .
bu oranları 15000-20000tl bandında aldım sizin cironuza göre de artıp azalabilir.
(entegrasyondan kastım ise woocommerce dir bu ödeme aracı kurumları sadece woocommerce ile kullandım)
bu firmalar la ilgili sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım pm gönderebilirsiniz. - 15-04-2020, 11:21:33detaylı açıklamalarınız için çok teşekkür ederim. Tek problem yurtdışı ödemelerinde bloke uygulamarı.denizonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paytr ile görüşmelerim sonucu 3 gün bloke uygulayacaklarını söylüyorlar ama olayı henüz netleştirmedik.
Moka ile de görüşmeyi düşünüyorum. Onlarda yurtdışı işlemleri ne seviye o konuda hiç bir fikrim yok.
TR'de pay-tr ile aktif oalrak çalışıyorum ve 4 mağazam var şu anda. hizmetlerinden de komisyon oranlarından da ödeme süreçlerinden de çok memnunum. Tek problemim yurtdışı ödemesi. - 20-04-2020, 17:44:57yurt dışı ödemesinde ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ?Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle