Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
detaylı açıklamalarınız için çok teşekkür ederim. Tek problem yurtdışı ödemelerinde bloke uygulamarı.
Paytr ile görüşmelerim sonucu 3 gün bloke uygulayacaklarını söylüyorlar ama olayı henüz netleştirmedik.
Moka ile de görüşmeyi düşünüyorum. Onlarda yurtdışı işlemleri ne seviye o konuda hiç bir fikrim yok.

TR'de pay-tr ile aktif oalrak çalışıyorum ve 4 mağazam var şu anda. hizmetlerinden de komisyon oranlarından da ödeme süreçlerinden de çok memnunum. Tek problemim yurtdışı ödemesi.
yurt dışı ödemesinde ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ?