• 13-09-2019, 14:59:56
    #1
    Arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum script yazıyorum lakin wa**z düşüyor lisans filan denedim ama nafile mağlum ioncube pahalı biraz karşılayamıyorum bunun yerine yazılımlara uzaktan erişim yapmak istiyorum bu uzaktan erişim ile kodlara veri ekleyip çıkartmak istiyorum nasıl yapabilirim yönlendirebilir misiniz ?
  • 13-09-2019, 15:06:33
    #2
    whitesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum script yazıyorum lakin wa**z düşüyor lisans filan denedim ama nafile mağlum ioncube pahalı biraz karşılayamıyorum bunun yerine yazılımlara uzaktan erişim yapmak istiyorum bu uzaktan erişim ile kodlara veri ekleyip çıkartmak istiyorum nasıl yapabilirim yönlendirebilir misiniz ?
    Bu dediğiniz lisanslı kullananlar için pek etik olmayacağını düşünüyorum.(Direk sunucuya erişişebileceğiniz için) Scripttinizi şifreleme konusunda alternatiflere bakmanızı öneririm
  • 13-09-2019, 15:08:43
    #3
    forumda ioncube çok uyguna şifreleyen vardı bir arayın isterseniz
  • 13-09-2019, 15:16:26
    #4
    PHP 7.2 altında çalıştırılmasına müsade etmeyin, şifrelemeyi buna göre yaptırın (7.1 ve altı olan ioncube kırılabildiğini gördüm bunun için gayet iyi yazılımlar geliştiriyorlar.) ve mutlaka bir lisans check altyapınız olsun. Ioncube şifreleme yaptırmak isterseniz tarafıma özel mesaj atabilirsiniz.
  • 13-09-2019, 15:20:46
    #5
    Php açık kaynak sistem olduğu için yani derlenmediği için okunan kodlama yapısı illaki kırılacaktır.Bakarsanız zaten büyük yazılımların hepsi wareze düşüyor (ör: Xenforo, vbulletin) onlar bile bu konuda çaresiz.Ancak destek ve özel eklentilerle bu sorunu çözüp lisans satmayı başarıyorlar.

    Benim bu konuda size iki önerim var.
    1- Yazılımı github üzerinden ücretsiz olarak açacaksınız.Sadece bağış toplucaksınız.
    2- Yazılım sadece sizin sunucunuzda olacak müşteriniz size domain yönlendircek ancak hiç bi şekilde ftp vs. vermiceksiniz.Ki bu da bence etik değil.

    Yazılımı hiç bir yere sürmeseniz bile özel temanız varsa temaya bakıp bile klonunu yapabilir.

    Web dünyası maalesef bu şekilde.Şu an R10'u bile birileri klonluyor, bot yazılımlar ile.