Arkadaşlar bir konuda yardım istiyorum script yazıyorum lakin wa**z düşüyor lisans filan denedim ama nafile mağlum ioncube pahalı biraz karşılayamıyorum bunun yerine yazılımlara uzaktan erişim yapmak istiyorum bu uzaktan erişim ile kodlara veri ekleyip çıkartmak istiyorum nasıl yapabilirim yönlendirebilir misiniz ?
Bu dediğiniz lisanslı kullananlar için pek etik olmayacağını düşünüyorum.(Direk sunucuya erişişebileceğiniz için) Scripttinizi şifreleme konusunda alternatiflere bakmanızı öneririm