• 04-06-2019, 17:58:29
    #1
    Merhabalar yaklaşık 300k civarı hitim mevcut bunu şuanlık resellerde barındırıyorum resellerde sıkıntım bw bitmiyor 5 10 günde bir üst paketlere geciyorum bw arttırmak için VPS almayı düşünüyorum suan kullandıgım reseller cpanel + litespeed, VPS ye gecsem vestacp kursam ne gibi bana sıkıntıları olur önerirmisiniz vestacp yi yoksa hiç bulaşmıyımmı cpanel + litespeed bir dünya para tutuyor
  • 04-06-2019, 18:00:33
    #2
    sadece nginx'li vestacp denemenizi tavsiye ederim
  • 04-06-2019, 18:03:12
    #3
    Cyberpanel kurmanı tavsiye ederim, litespeed altyapısı zaten var openlitespeed olarak hem kullanışlı hem kolay.
  • 04-06-2019, 18:04:00
    #4
    VestaCP + Nginx + PHP-FPM
  • 04-06-2019, 18:05:05
    #5
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VestaCP + Nginx + PHP-FPM

    wordpress sistem ve yüksek hitlerde her hangi bi dezavantajımız varmıdır hocam cpanel'e göre?
  • 04-06-2019, 18:06:08
    #6
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VestaCP + Nginx + PHP-FPM
    Özel kurallar bulunan htaccess ı nasıl düzenliyorsunuz acaba? wordpress de kullanmış mıydınız
  • 04-06-2019, 18:06:15
    #7
    s103r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress sistem ve yüksek hitlerde her hangi bi dezavantajımız varmıdır hocam cpanel'e göre?
    Güzel bir optimizasyon ile çok güzel performans elde edebilirsiniz.



    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel kurallar bulunan htaccess ı nasıl düzenliyorsunuz acaba? wordpress de kullanmış mıydınız
    Ekseriyetle kullanıyoruz hocam.
  • 04-06-2019, 18:10:19
    #8
    Vestacp + nginx kullanırsanız bir problem olmaz, nginx'in wordpress için özel olarak config dosyaları var onları kullanırsanız çok rahat kullanabilirsiniz.Şu anda vestacp kullanıyorum, bana göre hız bakımından cpanelden bir tık önde.
  • 04-06-2019, 18:10:58
    #9
    Ücretsiz olması güzel bir avantaj ama bana cPanel ve modüllerinin performansını, kullanım rahatlığını ve hızını vermiyor. İşlemlerimi root üzerinden SSH ile gerçekleştiriyor olsam da sanal ya da kiralık sunucularda parasını verip cPanel almak paha biçilemez.