Vestacp Kullananlar?
18
●1.269
- 04-06-2019, 17:58:29Merhabalar yaklaşık 300k civarı hitim mevcut bunu şuanlık resellerde barındırıyorum resellerde sıkıntım bw bitmiyor 5 10 günde bir üst paketlere geciyorum bw arttırmak için VPS almayı düşünüyorum suan kullandıgım reseller cpanel + litespeed, VPS ye gecsem vestacp kursam ne gibi bana sıkıntıları olur önerirmisiniz vestacp yi yoksa hiç bulaşmıyımmı cpanel + litespeed bir dünya para tutuyor
- 04-06-2019, 18:03:12Cyberpanel kurmanı tavsiye ederim, litespeed altyapısı zaten var openlitespeed olarak hem kullanışlı hem kolay.
- 04-06-2019, 18:05:05PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wordpress sistem ve yüksek hitlerde her hangi bi dezavantajımız varmıdır hocam cpanel'e göre? - 04-06-2019, 18:06:08Özel kurallar bulunan htaccess ı nasıl düzenliyorsunuz acaba? wordpress de kullanmış mıydınızPiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2019, 18:06:15Güzel bir optimizasyon ile çok güzel performans elde edebilirsiniz.s103r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekseriyetle kullanıyoruz hocam.ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle