Merhabalar yaklaşık 300k civarı hitim mevcut bunu şuanlık resellerde barındırıyorum resellerde sıkıntım bw bitmiyor 5 10 günde bir üst paketlere geciyorum bw arttırmak için VPS almayı düşünüyorum suan kullandıgım reseller cpanel + litespeed, VPS ye gecsem vestacp kursam ne gibi bana sıkıntıları olur önerirmisiniz vestacp yi yoksa hiç bulaşmıyımmı cpanel + litespeed bir dünya para tutuyor