Ücretsiz olması güzel bir avantaj ama bana cPanel ve modüllerinin performansını, kullanım rahatlığını ve hızını vermiyor. İşlemlerimi root üzerinden SSH ile gerçekleştiriyor olsam da sanal ya da kiralık sunucularda parasını verip cPanel almak paha biçilemez.