• 23-09-2005, 10:05:05
    #1
    45T
    Üyeliği durduruldu
    PHPbb2 forum var. ama son 2 gündür ana sayfası bembeyaz bir sayfa
    serverda problem yok, DB de sorun yok. yani görünen bir problem yok.
    neden kaynaklı olabilir? ne yapmak lazım?

    ( DB tabloları onardım - optimize ettim ama nafile.. )
  • 23-09-2005, 10:06:36
    #2
    Misafir
    cookilerini sil ve login olmadanki haline bak.
    Belki üye templatesi seciminden olmustur
  • 23-09-2005, 10:09:37
    #3
    45T
    Üyeliği durduruldu
    yok ondan değil. herkeste bu problem var
  • 23-09-2005, 10:13:02
    #4
    Misafir
    tabloları kontrol ettinmi ?
    phpbb bazen sorunlarla karşılaşıyor
    Ayrıca belki mod kurarken viewtopic.php , viewtopic_body.tpl dosyalarında yada anasayfada sorun varsa index.php yada index_body.tpl dosyalarında sorun varsa ondan kaynaklanabilir.

    Orjinal dosyaları atmayı dene mesela.
  • 23-09-2005, 10:25:45
    #5
    45T
    Üyeliği durduruldu
    offf birde şimdi bununla uğraş..
    ok saol deneyeyim
  • 23-09-2005, 10:37:31
    #6
    Misafir
    45T adlı üyeden alıntı:
    offf birde şimdi bununla uğraş..
    ok saol deneyeyim
    Yedeklemeyi unutma sakın
  • 23-09-2005, 11:17:16
    #7
    45T
    Üyeliği durduruldu
    yok çözemedim durumu.
    bahsettiğin dosyaların yedeklerini attım ama tık yok
    biraz daha kurcalayayım
  • 23-09-2005, 11:48:47
    #8
    arkadaşım kesinlikle bir mod kurarken .tpl dosyalarından biriyle oynamıssindir. (gecenlerde aynisi basima geldi ordan biliyom)

    oynamadan once yedegini aldıysan onu koy, yedegi yoksada kurulmamıs bir phpbb icinden sıfır dosyayi bul ve koy.

    bana olduğu zaman, dosyada yaptigim son deigsikligi elimle silmeme rahmen duzelmemisti. ancak kurcalanmamıs halini koyunca duzeldi.
  • 23-09-2005, 13:26:57
    #9
    Misafir
    En kötü ihtimal, database ve config dosyaları hariç herşeyi sil dosyaları yeniden at düzelecektir.