ilginç bir durum var
11
●957
- 23-09-2005, 13:52:37Üyeliği durdurulduben hiç birşey ellemedim ki. adminlerden biri yapmıştır. ben zaten foruma haftada bir giriyorum.
şimdi ftden bağlandım " x-mod " adlı bir klasör var. sanırım biri kurmaya çalışmış.
off yaaa...ben bakayım o zaman bu dediklerinizi uygulamaya çalışayım
çok saolun beyler - 23-09-2005, 19:53:19buda işine yarayabilir, bi incele derim
http://www.phpbbhacks.com/download/2210