ben hiç birşey ellemedim ki. adminlerden biri yapmıştır. ben zaten foruma haftada bir giriyorum.
şimdi ftden bağlandım " x-mod " adlı bir klasör var. sanırım biri kurmaya çalışmış.
off yaaa...ben bakayım o zaman bu dediklerinizi uygulamaya çalışayım
çok saolun beyler