arkadaşım kesinlikle bir mod kurarken .tpl dosyalarından biriyle oynamıssindir. (gecenlerde aynisi basima geldi ordan biliyom)
oynamadan once yedegini aldıysan onu koy, yedegi yoksada kurulmamıs bir phpbb icinden sıfır dosyayi bul ve koy.
bana olduğu zaman, dosyada yaptigim son deigsikligi elimle silmeme rahmen duzelmemisti. ancak kurcalanmamıs halini koyunca duzeldi.