• 31-10-2018, 22:05:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    arkadaşlar n11 sahibinden gibi sitelerde e ticaret yönetimi hakkında kısaca bilgi verebilirmisiniz ? yapım aşaması kurulum vs ile alakalı değil. Ürün var stok var anlaşma herşey oturduk masaya oradaki süreç nasıl işliyor kabataslak biraz yardımcı olabilirmisiniz?

    sipariş geldi stoğa baktın varsa kestin faturayı yolladın ürün gibi... biraz daha detay olursa iyi olur teşekkürler.
  • 31-10-2018, 22:12:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam normal bir mağaza gibi düşünün. Sistem öyle işliyor.
  • 31-10-2018, 22:19:35
    #3
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    arkadaşlar n11 sahibinden gibi sitelerde e ticaret yönetimi hakkında kısaca bilgi verebilirmisiniz ? yapım aşaması kurulum vs ile alakalı değil. Ürün var stok var
    anlaşma herşey oturduk masaya oradaki süreç nasıl işliyor kabataslak biraz yardımcı olabilirmisiniz?

    sipariş geldi stoğa baktın varsa kestin faturayı yolladın ürün gibi... biraz daha detay olursa iyi olur teşekkürler.
    n11 için bildiklerimi aktarayım
    satmak istediğiniz ürünleri mağazanıza ekliyorsunuz.
    müşteri n11 üzerinden sizin üründen sipariş giriyor.
    n11 mağaza panelinde kaç tane ürün siparişi girilmiş görülüyor.
    girilen siparişler sizin onayınızda ile işlem başlıyor.
    elinizde olmayan ürün siparişi geldiyse (normalde stok belirtiyorsunuz sipariş geldikçe o stoktan düşüyor) stoğunuzda ürün yok ise onaylamaya bilirsiniz.
    onayladıktan sonra n11 sisteminde kargo fişi ve fatura yazdırma bölümü var onları yazdırıp kargonuzu ilgili kargo şirketi ile gönderiyorsunuz.
    n11 siparişinde sipariş sırasında tahsilatı n11 yapıyor. komisyonu kesiyor geri kalanı sizin hesabınıza zamanı gelince aktarıyor.
  • 31-10-2018, 22:19:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam normal bir mağaza gibi düşünün. Sistem öyle işliyor.
    ben karşı ağızdan duysam bu sözleri daha emin olacam çünkü tecrübeli değilim bu konuda o yüzden. biraz açıklarmısın.



    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n11 için bildiklerimi aktarayım
    satmak istediğiniz ürünleri mağazanıza ekliyorsunuz.
    müşteri n11 üzerinden sizin üründen sipariş giriyor.
    n11 mağaza panelinde kaç tane ürün siparişi girilmiş görülüyor.
    girilen siparişler sizin onayınızda ile işlem başlıyor.
    elinizde olmayan ürün siparişi geldiyse (normalde stok belirtiyorsunuz sipariş geldikçe o stoktan düşüyor) stoğunuzda ürün yok ise onaylamaya bilirsiniz.
    onayladıktan sonra n11 sisteminde kargo fişi ve fatura yazdırma bölümü var onları yazdırıp kargonuzu ilgili kargo şirketi ile gönderiyorsunuz.
    n11 siparişinde sipariş sırasında tahsilatı n11 yapıyor. komisyonu kesiyor geri kalanı sizin hesabınıza zamanı gelince aktarıyor.
    evet tamda duymak istediğim buydu, çok az bi detaya daha girersek ne diyebiliriz peki ?
  • 31-10-2018, 22:27:42
    #5
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben karşı ağızdan duysam bu sözleri daha emin olacam çünkü tecrübeli değilim bu konuda o yüzden. biraz açıklarmısın.





    evet tamda duymak istediğim buydu, çok az bi detaya daha girersek ne diyebiliriz peki ?
    son cümlenizi tam anlamadım.
    biraz açınız
  • 31-10-2018, 22:41:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son cümlenizi tam anlamadım.
    biraz açınız
    Pardon, mesela bu anlattıklarınıza ek olarak başka ne diyebilirsiniz.? Şuan işleyiş hakkında kısa bilginiz gayet açık fakat belki şöyle olursa böyle yapmak gerekir gibi birşey diyebilirmisiniz ?

    örnek; aklıma gelmiyor
  • 31-10-2018, 23:33:57
    #7
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon, mesela bu anlattıklarınıza ek olarak başka ne diyebilirsiniz.? Şuan işleyiş hakkında kısa bilginiz gayet açık fakat belki şöyle olursa böyle yapmak gerekir gibi birşey diyebilirmisiniz ?

    örnek; aklıma gelmiyor
    anladım.
    zaten her işte olduğu gibi e-ticarette de bir sürü akla gelmeyen sorun karşınıza çıkacaktır. hayatın genel kuralı budur. - bir söz vardı : bir iş sorunsuz gibi gidiyor görünüyorsa kesinlikle sorun vardır diye

    birazda zaman içinde sorun çıktıkça o anda çözülecek sorun ve çözüm yolları olacaktır.

    örneğin kargo meselesi, kargonun ulaşmaması, müşterinin evinde olmaması vb.
    müşterilerin ürünleriniz hakkında n11 üzerinden sorduğu sorular
    benim aklıma şimdilik bunlar geldi.
  • 31-10-2018, 23:39:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım.
    zaten her işte olduğu gibi e-ticarette de bir sürü akla gelmeyen sorun karşınıza çıkacaktır. hayatın genel kuralı budur. - bir söz vardı : bir iş sorunsuz gibi gidiyor görünüyorsa kesinlikle sorun vardır diye

    birazda zaman içinde sorun çıktıkça o anda çözülecek sorun ve çözüm yolları olacaktır.

    örneğin kargo meselesi, kargonun ulaşmaması, müşterinin evinde olmaması vb.
    müşterilerin ürünleriniz hakkında n11 üzerinden sorduğu sorular
    benim aklıma şimdilik bunlar geldi.
    hocam aydınlatıcı bilgilerin için teşekkür ederim.