Merhaba,
arkadaşlar n11 sahibinden gibi sitelerde e ticaret yönetimi hakkında kısaca bilgi verebilirmisiniz ? yapım aşaması kurulum vs ile alakalı değil. Ürün var stok var anlaşma herşey oturduk masaya oradaki süreç nasıl işliyor kabataslak biraz yardımcı olabilirmisiniz?
sipariş geldi stoğa baktın varsa kestin faturayı yolladın ürün gibi... biraz daha detay olursa iyi olur teşekkürler.