oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam normal bir mağaza gibi düşünün. Sistem öyle işliyor.
ben karşı ağızdan duysam bu sözleri daha emin olacam çünkü tecrübeli değilim bu konuda o yüzden. biraz açıklarmısın.



registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
n11 için bildiklerimi aktarayım
satmak istediğiniz ürünleri mağazanıza ekliyorsunuz.
müşteri n11 üzerinden sizin üründen sipariş giriyor.
n11 mağaza panelinde kaç tane ürün siparişi girilmiş görülüyor.
girilen siparişler sizin onayınızda ile işlem başlıyor.
elinizde olmayan ürün siparişi geldiyse (normalde stok belirtiyorsunuz sipariş geldikçe o stoktan düşüyor) stoğunuzda ürün yok ise onaylamaya bilirsiniz.
onayladıktan sonra n11 sisteminde kargo fişi ve fatura yazdırma bölümü var onları yazdırıp kargonuzu ilgili kargo şirketi ile gönderiyorsunuz.
n11 siparişinde sipariş sırasında tahsilatı n11 yapıyor. komisyonu kesiyor geri kalanı sizin hesabınıza zamanı gelince aktarıyor.
evet tamda duymak istediğim buydu, çok az bi detaya daha girersek ne diyebiliriz peki ?