• 26-02-2009, 21:18:55
    cok güzel
  • 22-04-2009, 18:10:50
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay vay abi kardeş dediklerimiz bizi silmiş işi biten demek adam siliyor inş burayı okur yada yarın öbür gün bizi yeniden ekler
    ah bu kardeşler varya erdi şimdi baktımda beklemediğim hergün yüzyüze konuştuğum görüştüğüm kişiler silmiş ayıp be deli oldum valla
  • 22-04-2009, 18:16:53
    Herşey iyi güzelde birisi bununaçığını bulupta şifrelerimizi alırsa
  • 22-04-2009, 18:18:33
    hep ben engelleyip silmişim yuppiii
  • 22-06-2009, 20:14:36
    sizlere ömür
  • 22-06-2009, 20:59:19
    arkadaşta sitede ***** icerik mi var :S yoksa ben mi yanlış gördüm http://oyla.r10.net/
  • 22-06-2009, 21:08:22
    willer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşta sitede ***** icerik mi var :S yoksa ben mi yanlış gördüm http://oyla.r10.net/


    Galiba bende yanlış gördüm
  • 22-06-2009, 21:11:09
    yanlış görmüyorsunuz doğru uzun zamandır böyle
  • 30-06-2009, 12:37:18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu anda niye kullanamıyoruzki acaba